Het grootste platform voor
motorcross, enduro en offroad

450 SEF-R

450 SEF-R sherco











100% nieuwe, de 450 hervat recepten getest op de kleine auto's van het merk. 
Het chassis, blijft hoewel er specifieke aan de grotere motor, identiek aan de 300 en 250 SEF ergonomie. Het kader is een evolutie van gerenommeerde kader Sherco, semi-omtrek staal chrome-moly, gerealiseerd in gelaste structurele onderdelen. Een optie gekozen door Sherco voor te stellen een compromis behandeling/stabiliteit perfect aangepast aan de omstandigheden zeer verschillende die kunnen voldoen aan Enduro. 


Sherco blijft trouw aan de meest gerenommeerde OEM's: WP voor schorsingen, Brembo remmen en Trail Tech voor de teller (met indicator van "onderhoud"). De laatste generatie motor won in compactheid en prestaties. Distributie combineert cascade van tandwielen en ketting. Vat selectie is aluminium en de kleppen zijn gemaakt van staal, voor duurzaamheid in extreme enduro gebruik. Macht wordt verzorgd door het Synerject systeem, speciaal ontwikkeld door Sherco voor het juist beheer van inactieve, motorrem, en laat een perfecte progressie in de komst van de macht... 


Het geheim van de effectiviteit van de enduro!

Technische specificaties

Motor

4-takt DOHC, 4-kleppen technologie Sherco

Cilinderinhoud

449.40 cc

Boring en slag

95 x 63,4 mm

Macht

Elektronische injectie Synerject

Batterij

12V / 4Ah Yuasa

Cilinder

Nikasil

Lubrifiation

-

Brandstof

Super zonder leiden 98 octaan

Koeling

Vloeistof met gedwongen verkeer

Opstarten

Elektrische starter en kick

Uitlaat

Buis roestvrij en stille aluminium gekatalyseerd Euro 3

Ontstekingssysteem

-

Transmissie

Primaire 6 snelheden door cascade van Gables en secundaire door keten

Koppeling

Hydraulische multi-disk in oliebad

Ontsteking

Dynamo Shihlin energia 220 W

Dynamo

-

Chassis

Split stalen chroom molybdeen

Tank

8,5 liter inhoud

Remmen

Brembo hydraulische front 260 mm schijf en 220 mm achterzijde

Vering voor

Vorken hydraulische telescopische SACHS 'Goud' in compressie en rebound instelbaar. Diameter van 48 mm en 300mm slag.

Achtervering

Snel en langzaam compressie en rebound instelbaar SACHS 'OR' progressieve rod systeem

Schokdemper achterzijde

WP instelling compressie en rebound

Voorwiel

RIM 1,60 x 21 "black Aa en band en Michelin Enduro concurrentie

Achterwiel

RIM 2.15 x 18 "black Aa en band Michelin Enduro competitie

Gewicht

109 kg

Wielbasis

1490 mm

Bodemvrijheid

355 mm

Zadelhoogte

950 mm