Het grootste platform voor
motorcross, enduro en offroad

250 SE-R

250 SE-R sherco

Verscheen op de markt in 2014, de 250 en 300 Sherco aanbod technologie nieuwste generatie tweetakt. 
Ze zijn uitgerust met een zeer lichte elektrische starter-systeem. Ideaal gelegen voor een lagere centrum van de zwaartekracht, is het niet zwaarder dan een kick-start-systeem. Controle-eenheid beheert de opening van de uitlaatkleppen volgens de curve van de ontsteking te geven een onmiddellijke reactie op een uitnodiging tot het doen van gasklep. Escalatie van geweld in de aanzienlijke en een grote macht, bij lage toerentallen, blokkeren tweetakt Sherco voldoet aan aanwezig zijn in alle omstandigheden. 
Het chassis bevat beproefde recepten die de roem van de vier keer van het merk hebben: rubriek onderhoud striktheid grote wendbaarheid voor een perfecte aanpassing aan de enduro is gekoppeld. Voorzien van dit jaar een nieuwe FMF uitlaat, 250 en 300 won opnieuw in de kwaliteit van de uitrusting.

Technische specificaties


Motor 2 keer "mono cilinder met elektronische controle van de kleppen en booster"

Cilinderinhoud 249,32 cc

Boring en slag 66.40 x 72 mm

Macht Carburateur Keihin PWK 36

Batterij 12V / 4Ah Yuasa

Cilinder - 

Lubrifiation - 

Brandstof - 

Koeling Vloeistof met gedwongen verkeer

Opstarten Elektrische starter

Uitlaat - 

Ontstekingssysteem Een DC - CDI zonder schakelen, geavanceerde digitale, typ Kokusan

Transmissie Primaire 6 snelheden door cascade van Gables en secundaire door keten

Koppeling Hydraulische multi-disk in oliebad

Ontsteking -

Dynamo Kokusan 220 W

Chassis Stalen zeer sterke chroom-molybdeen semi-omtrek

Tank 9.5 liter

Remmen Brembo hydraulische, Ø 260 mm en Ø 220 mm achterzijde

Vering voor Hydraulische telescopische voorvork WP in compressie en rebound instelbaar. Diameter van 48 mm en 300 mm slag

Achtervering Progressieve vering door bielette van aluminium met verstelbare WP Monoshock. Compressie lage en hoge snelheden, ontspanning, spring pre belasting. Racing 330 mm

Schokdemper achterzijde - 

Voorwiel RIM DID 1,60 x 21 "aluminium en band Michelin Enduro concurrentie buis type

Achterwiel RIM DID 2.15 x 18 '' aluminium en banden type van Michelin Enduro competitie buis

Gewicht 105 kg

Wielbasis 1480 mm

Bodemvrijheid 355 mm

Zadelhoogte 950 mm