250 IS
Verscheen op de markt in 2014, de 250 en 300 Sherco aanbod technologie nieuwste generatie tweetakt.
Ze zijn uitgerust met een zeer lichte elektrische starter-systeem. Ideaal gelegen voor een lagere centrum van de zwaartekracht, is het niet zwaarder dan een kick-start-systeem. Controle-eenheid beheert de opening van de uitlaatkleppen volgens de curve van de ontsteking te geven een onmiddellijke reactie op een uitnodiging tot het doen van gasklep. Escalatie van geweld in de aanzienlijke en een grote macht, bij lage toerentallen, blokkeren tweetakt Sherco voldoet aan aanwezig zijn in alle omstandigheden.
Het chassis bevat beproefde recepten die de roem van de vier keer van het merk hebben: rubriek onderhoud striktheid grote wendbaarheid voor een perfecte aanpassing aan de enduro is gekoppeld. Voorzien van dit jaar een nieuwe FMF uitlaat, 250 en 300 won opnieuw in de kwaliteit van de uitrusting.
TECHNISCHE GEGEVENS
Motor 2 keer "mono cilinder met elektronische controle van de kleppen en booster"
Cilinderinhoud 249,32 cc
Boring en slag 66.40 x 72 mm
Macht Carburateur Keihin PWK 36
Batterij 12V / 4Ah Yuasa
Cilinder -
Lubrifiation -
Brandstof euro 95
Koeling Vloeistof met gedwongen verkeer
Opstarten Elektrische starter
Uitlaat -
Ontstekingssysteem Een DC - CDI zonder schakelen, geavanceerde digitale, typ Kokusan
Transmissie Primaire 6 snelheden door cascade van Gables en secundaire door keten
Koppeling Hydraulische multi-disk in oliebad
Ontsteking -
Dynamo Kokusan 220 W
Chassis Stalen zeer sterke chroom-molybdeen semi-omtrek
Tank 9.5 liter
Remmen Brembo hydraulische, Ø 270 mm en Ø 220 mm achterzijde
Vering voor Hydraulische telescopische voorvork SACHS in compressie en rebound instelbaar. Diameter van 48 mm en 300 mm slag
Achtervering Progressieve vering door bielette van aluminium met verstelbare WP Monoshock. Compressie lage en hoge snelheden, ontspanning, spring pre belasting. Racing 330 mm
Schokdemper achterzijde -
Voorwiel Buis-type van Michelin Enduro competitie wiel 1,60 x 21 "aluminium en banden
Achterwiel RIM 2,15 x 18 "aluminium en band Michelin Enduro concurrentie buis type
Gewicht 105 kg
Wielbasis 1480 mm
Bodemvrijheid 355 mm
Zadelhoogte 950 mm